Vacature Backoffice medewerker autobranche

32-40uur
Locatie: Utrecht

Wij zoeken

Als backoffice medewerker ben jij de schakel tussen receptie, werkplaats en magazijn. Jij kunt klantbehoeftes goed inventariseren, doorvragen voor de juiste informatie en omzetten naar heldere werkorders. Klanten voelen zich bij jou gezien en gehoord – of het nu een interne collega is of een klant aan de telefoon. Je kent de branche en weet klanten te adviseren bij keuzes of alternatieven. Ook wanneer het druk is, bewaar jij de rust én de klantvriendelijkheid.

Jij zorgt ervoor dat:
• Werkorders tijdig en correct worden opgesteld en verwerkt;
• Producten en onderdelen juist en tijdig worden besteld;
• ROB-aanvragen worden gedaan en verwerkt;
• Leasemaatschappijen en andere externe partijen op correcte wijze worden bediend;
• Klanten goed geïnformeerd zijn gedurende het gehele werkplaatsproces;
• Facturatie accuraat en zorgvuldig gebeurt.

Onze ideale Backoffice medewerker:

  • MBO werk- en denkniveau en administratieve werkervaring;
  • Technische kennis van auto’s (ervaring met Autoline is een pre);
  • Je werkt nauwkeurig, bent servicegericht en weet verwachtingen goed te managen;
  • Je houdt overzicht, schakelt snel en communiceert helder;
  • Als echte spin in het web ben je betrokken, behulpzaam en professioneel;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Beschikbaarheid voor min. 32 uur, ruimte tot 40 uur. Woonachtig in of rond Utrecht. Hybride werken is mogelijk.

Wij bieden

  • Een sterk afwisselende en verantwoordelijke functie;
  • Salaris: tussen € 2.700,- en € 3.500,- bruto per maand (op basis van 40 uur), afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Vrije tijd: 25 vakantiedagen bij een voltijds dienstverband en 8% vakantiegeld;
  • Plus: een goede pensioenregeling, mogelijkheid tot extra voordelig leasecontract, toegang tot een breed scala aan opleidingen en cursussen, reiskosten- en thuiswerkvergoeding.
  • Een informeel, gedreven en gezellig team waar jouw bijdrage er echt toe doet!
  • Een solide werkgever die zich inzet voor plezierige samenwerking; intern en extern!

Over de organisatie
Onze opdrachtgever is een gevestigde naam en een veelzijdige mobiliteitsleverancier, met 16 multi-merk vestigingen door het land. Zij ontzorgen klanten duurzaam door vakmanschap, servicegerichtheid, persoonlijke betrokkenheid en kwaliteit. Klanten mogen zich thuis voelen, nu én in de toekomst. In Utrecht zijn 18 collega’s werkzaam in een informele, ontspannen werksfeer.

Als onderdeel van één van de grootste automotive retailorganisaties van Nederland, zijn er volop doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden. De sfeer is informeel en plezierig, met een goede teamspirit. Kernwaarden zijn eerlijkheid, kwaliteit- en servicegerichtheid.

Benieuwd geworden? Solliciteer nu! Je krijgt reactie binnen 2 werkdagen.
Doen Werft maakt de voorselectie. Je krijgt een rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever. Mail jouw cv naar: info@doenwerft.nl t.a.v. Dominique & Soraya. Bel of app Doen Werft bij vragen: 06 11 92 30 92.

Nu solliciteren